Ürünü mağazada hemen teslim seçeneği ile talep ettim ama sonra vazgeçtim ne yapmam lazım?
Talebinizi 0850 222 20 20 Turkcell Pasaj Müşteri Hizmetleri'ni arayarak veya turkcell.com.tr online alışveriş sayfasında yer alan formu doldurarak iptal edebilirsiniz. Soru talep formu için tıklayınız.
Diğer İçerikler
Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
Turkcell Pasaj üzerinden talepte bulunarak mağazada hemen teslim seçeneği ile aldığım üründe teknik bir sorun yaşadım, ne yapmam lazım?
Seçtiğim mağazayı değiştirebilir miyim?
Sipariş oluştururken mavi renk seçtim, teslim alırken siyah renk ürün alabilir miyim?
Sipariş oluştururken 12 ay taksit seçeneği seçtim, teslim alırken 6 ay olarak düzenleyebilir miyim?
Tümünü Gör