Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Ürününüzün tedarik edilememesi durumunda siparişiniz iptal edilmiş olabilir. Onaylanmayan siparişlerinizle ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için 0850 222 20 20 Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ya da burada yer alan formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
*İndirimli fiyattan satılan ürünlerden her müşteri sadece 1 kez yararlanabilir.
*İndirimli fiyattan satılan ürünlerden her müşteri sadece 1 kez yararlanabilir.
Diğer İçerikler
Herhangi bir kampanyadan yararlanarak verdiğim bir siparişte iptal/iade talep etmem durumunda kampanya iptal olur mu?
Sipariş verdiğim üründe değişim yapabilir miyim?
Diğer satıcılardan alınan ürünler için hangi ödeme yöntemleri sunuluyor?
Turkcell Pasaj'da satıcı olmak istiyorum. Nereye başvurabilirim?
Tümünü Gör