Satın aldığım ürün arızalandığında ne yapmalıyım?
- Satın almış olduğunuz ürün, dağıtıcı firmanın sağladığı garanti koşulları kapsamında değerlendirilir. Dağıtıcı firma tarafından sağlanan garanti koşulları ve prosedürüyle ilgili bilgileri, ürünle beraber gelen garanti kartında, kullanma kılavuzunda veya ürünün bilgilendirme kitapçığında bulabilirsiniz.
- Sipariş verdiğiniz ürünün garanti belgesi, faturası garanti süresi boyunca muhafaza edilmelidir.
- Cihaz ve aksesuarlarla ilgili yaşayabileceğiniz arıza durumları hakkında detaylı bilgi almak için burada bulunan formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz
Diğer İçerikler
Aldığım ürünü yanlış seçmişim, nasıl değiştirebilirim? (renk, model..vb.)
İade ödemem ne zaman ve hangi yöntemle gerçekleşir?
Param hesabıma ne zaman geçer?
İade ödemem neden yapılmadı?
Tümünü Gör