Paket ve Tarifeler
Paket ve Tarifelerle ilgili ihtiyaç duyduğunuz bilgilere ulaşabilir, sorularınıza yanıt bulabilirsiniz.
Paket / Tarife değişikliğini nasıl yapabilirim?
Paketimdeki dakikalarımı ne kadar süre içinde kullanabilirim?
Paketimdeki TL veya dakikalarım bittiğinde bilgilendirme yapılır mı?
Paketimdeki dakikalarım bittiğinde nasıl ücretlendirilirim?
Paket dakikalarımı bitirdiğimde yeni bir paket alabilir miyim?
Paketimde kalanımı nasıl sorgulayabilirim?
Paket aşım ücreti nedir?
Sahip olduğum tüm aboneliklerimi nasıl öğrenirim?
118 ile başlayan numaralar paketime dahil midir?
112, 132 gibi üç haneli acil durum numaraları veya benzer diğer numaralar paketime dahil midir?
Paketimdeki TL veya dakikalarımı ne kadar süre içinde kullanabilirim?
Tarifemi istediğimde değiştirebilir miyim?
Paketimde kalan kullanım miktarlarını nasıl öğrenebilirim?
Mesajlaşma paketi satın almak istiyorum, ne yapmalıyım?
Akıllı Mesaj uygulamalarından gönderdiğim SMS'ler paketime dahil mi?
Yarışma, bağış vb servislere gönderdiğim SMS'ler paketime dahil mi?
Resimli mesaj (MMS) gönderimlerim için mms paketi var mı?
Tüm paket ve tarifelere nasıl ulaşabilirim?
Yeni Turkcell abonelerine özel paket ve tarifelere nasıl ulaşabilirim?
Tarife veya paketimi seçerken arama filtresini nasıl kullanırım?
Sadece kampanyalı paket ve tarifelere nasıl ulaşabilirim?
Mevcut paket veya tarifemle diğer paket ve tarifeleri nasıl karşılaştırabilirim?
İnternet Paketlerine nasıl ulaşabilirim?
Avantajlı yurt dışında kullanım paketlerine nereden ulaşabilirim?
Avantajlı yurt dışını arama paket ve tarifelerine nasıl ulaşabilirim?
Yıllık aboneliğimi nasıl yenileyebilirim?
- Hakkımızda
- Ürün ve Hizmetler
- Popüler Marka ve Kategoriler
- Cep Telefonları ve Markalar
- İşlem Merkezi
- Destek
- Özel Günler
- Tüketici Şikayetleri