Hasar anında ne yapmalıyım?
Poliçenin başlangıç tarihi 2 Ocak 2024 ve sonrasındaysa;
Hasar anında 0532 757 9496 Wiyo Müşteri Hizmetleri’ni arayarak poliçe numaran, cihaz IMEI numarası, cihaz seri numarası ya da GSM numarandan birine ait bilgilerini ileterek hasar beyanında bulunabilirsin. Hasar değerlendirmesinde hasarın sigorta kapsamında olduğu tespit edilirse, arızalanan cihazını talep edilen hasar evrakları ile birlikte tamirat sürecinin takibi için en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne bırakabilirsin.
Poliçenin başlangıç tarihi 2 Ocak 2024 öncesindeyse;
Hasar anında 444 98 76 no’lu telefonu arayarak ya da bu linkten online olarak hasar beyanında bulunabilirsin. Hasar hattında ve internet sitesi üzerinden ilk ekspertiz yapıldığında, hasarın sigorta kapsamında olduğu tespit edilirse, arızalanan cihazını talep edilen hasar evrakları ile birlikte tamirat sürecinin takibi için en yakın Turkcell İletişim Merkezi’ne bırakabilirsin.
Diğer İçerikler
Akıllım Güvende cihaz koruma sigortaları kapsamında yaş sınırı var mıdır?
Cihaz aksesuarları da (kulaklık, kılıf, ekran koruyucu, şarj aleti vb.) kapsam dahilinde midir?
Akıllım Güvende Plus Sigortası yurtdışında da geçerli midir?
Cep telefonumu kaybedersem, sigorta bu durumu kapsar mı?
Sigorta poliçesini iptal etmek mümkün müdür?
Tümünü Gör