Tazminat talebi süreci nasıl işler?
0532 757 9496 numaralı Wiyo Müşteri Hizmetleri aranarak hasar bildirimi yapılır. Hasar bildiriminin ardından iletilmesi gereken evraklar ve süreç ile ilgili bilgilendirme müşteri temsilcimiz tarafından yapılacaktır. Tazminat değerlendirme süreci gerekli belgelerin tarafımıza iletilmesinden sonra başlamaktadır. Hasar süreci boyunca dosyada olan tüm değişikliklerle ilgili sigortalılarımızı/lehdarlarını SMS ve e-posta yoluyla bilgilendiriyoruz.
Diğer İçerikler
Tazminat ödemesi ne zaman gerçekleşir?
Geçirdiğim kaza neticesinde ilk anda bir sakatlığım olmadı fakat sonrasında bu kazaya bağlı engelli duruma gelirsem poliçeden yararlanabilir miyim?
Hastalık sonucu vefat veya sürekli sakatlık durumunda lehtarlarım tazminat ödemesi alabilir mi?
Halihazırda hayat sigortam var. Sağlıklı yaşam sigortasını da alırsam kaza sonucu vefat etmem durumunda varislerim kaza sonucu vefat teminatından faydalanabilir mi?
Poliçemi iptal edebilir miyim?
Tümünü Gör